Bilgiler artık cep telefonlarında…

Bilgiler artık cep telefonlarında…
Yayınlama: 24.06.2026
Düzenleme: 24.06.2026 12:30
13
A+
A-

Adana İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, kentteki 9 bin 800 turunçgil üreticisine yönelik dijital bilgilendirme dönemi başlattı.
İl Müdürü Atilla Bayazıt imzasıyla duyurulan yeni uygulama kapsamında, turunçgil yetiştiriciliğinde dijital döneme geçilerek aylık tarım takvimleri üreticilerin cep telefonlarına ulaştırılıyor.

HEDEF: SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRETİM VE YÜKSEK VERİM

Proje ile turunçgillerde verim ve kalitenin artırılması, sürdürülebilir üretimin sağlanması hedefleniyor. Bunun yanı sıra toprağın, su kaynaklarının, doğal yaşamın ve ekolojik dengenin korunması amacıyla biyolojik ve biyoteknik mücadele yöntemlerinin etkin şekilde uygulanması büyük önem taşıyor.

9 BİN 800 ÜRETİCİYE DÜZENLİ BİLGİLENDİRME

Hastalık ve zararlılarla mücadelede başarının; doğru zamanda, doğru yöntemlerin tercih edilmesi ve uygulanmasına bağlı olduğunu belirten yetkililer, proje kapsamında 9 bin 800 üreticiye SMS yoluyla ulaşacak. “Turunçgil Yetiştiriciliği Aylık Tarım Takvimleri” SMS üzerinden düzenli olarak paylaşılarak üreticilerin anlık ve doğru bilgiye erişimi sağlanacak.

BAĞLANTILAR ÜZERİNDEN KOLAY ERİŞİM

Üreticilerin kendilerine kısa mesajla iletilen bağlantılar (linkler) üzerinden bilgilendirme materyallerine kolayca ulaşabileceği belirtildi. İl Müdürü Atilla Bayazıt, hazırlanan bilgilendirme içeriklerinin incelenmesi ve önerilen uygulamaların üretim süreçlerine dâhil edilmesi konusunda üreticilere çağrıda bulunarak, tüm çiftçilere hayırlı ve bereketli bir üretim sezonu diledi.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.