
Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi ile Adana Büyükşehir Belediyesi arasında, sahipsiz hayvanların korunması, bakım ve tedavi hizmetlerinin desteklenmesine yönelik iş birliği protokolü imzalandı.
Kent yaşamına değer katan sosyal sorumluluk projeleri ve ortak çalışmalarla Adana’ya katkı sunmayı sürdüren AOSB, kamu kurumlarıyla geliştirdiği iş birlikleriyle hem sanayinin hem de toplumun ortak ihtiyaçlarına yönelik çözümler üretmeye devam ediyor.
Büyükşehir Belediye Başkanlığında düzenlenen imza törenine; Adana Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer, AOSB Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sütcü, Yönetim Kurulu Üyesi M. Nedim Büyüknacar ve Bölge Müdürü Ersin Akpınar’ın yanı sıra Adana Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birim yöneticileri katıldı.
Protokol kapsamında, sahipsiz hayvanların korunması, sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaştırılması, bakım süreçlerinin desteklenmesi ve yaşam koşullarının iyileştirilmesine yönelik çalışmaların iş birliği içerisinde yürütülmesi hedefleniyor.
Toplantıda ayrıca Adana’nın güncel ihtiyaçları, yerel yönetimler ile sanayi kuruluşları arasındaki iş birliği olanakları ve ortak projeler konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.
Görüşmede, Adana’nın geleceği açısından önem taşıyan yatırım ve kalkınma projeleri de değerlendirildi. Taraflar, Ceyhan-Yumurtalık Kimya Endüstri Bölgesi ile ilgili yürütülen çalışmalar hakkında istişarelerde bulunarak bölgenin sanayi potansiyelini artıracak projeler üzerine görüşlerini paylaştı.